Decline In Business Air Travel Slowing - IATA

8/20/2009

Rënia Në Biznes Air Travel ngadalësuar - IATA 18 gusht, 2009 "Çështja tani është se kjo stabilizimin e pasagjerëve numra është pjesërisht duke u arritur në kurriz të shumë më e ulët sjell, si linjat ajrore të kërkojë për të rritur rrjedhjen e parave të gatshme duke e bërë më të lirë më shumë vende në dispozicion," - IATA. Rënia e numrit të pasagjerëve që fluturojnë biznesit dhe klasa e parë është duke treguar shenja të stabilizohet, tha të martën IATA. Shifrat nga Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) me kusht një tjetër tregues i krizës ekonomike u ofrohet bottoming jashtë por pak afat për airlines goditet si tradicionale biznes klasë pasagjerë shkurtuar shpenzimet. "Numrat e udhëtimit të pasagjerëve në qershor tani janë duke treguar disa stabilizimin në ajër të udhëtimit ... sidomos kërkesa e moderuar rënie në të dy premium dhe ekonominë e udhëtimit në qershor," tha në IATA saj mujore Premium Traffic Monitor. Që nga marsi i të gjitha numrat që udhëtonte klasë ekonomike kishte treguar shenjat e arritjes së një kat, por deri në qershor që dukej kryesisht për shkak të biznesit udhëtarët switching të vendeve më të lira në vend se në themel të çdo stabilizimin e kërkesës, tha ajo. IATA tha total pasagjerėve numrat në qershor ishin 7,1 për qind më i ulët se një vit më parë, kundër një 9,2 përqind të bien në Maj. "Rregullues për luhatjet sezonale pasagjerėve numrat ishin gjerësisht i pandryshuar në krahasim me nivelet qershor në maj," ajo tha. Ekonomisë prenotimet qenë 5,5 për qind më e ulët në qershor se një vit më parë kundër një 7,6 përqind bien në maj, ndërsa rënia në premium udhëtimit të ngadalësuar 21,3 përqind në qershor nga 23,6 për qind në maj, tha ajo. IATA Një sondazh i muajit të fundit kanë treguar se shumë kompani ajrore nuk presin rimëkëmbjen e duhur deri në fillim të 2011. Për të kundërzbulimit të zhvendoset në shpinë e aeroplan, shumë kompani ajrore kanë qenë në mënyrë agresive discounting premium vende për të mbajtur biznes klasë pasagjerët e kam zakon. "Çështja tani është se kjo stabilizimin e pasagjerëve numrat është pjesërisht duke u arritur në kurriz të shumë më e ulët sjell, si linjat ajrore të kërkojë për të rritur rrjedhjen e parave të gatshme duke e bërë më të lirë më shumë vende në dispozicion," tha ajo. Të ardhurat nga premium udhëtimit ishin në rënie në një normë të ngushtë me 40 për qind në qershor, tha IATA, i cili përfaqëson transportuesit 230. Top-shtresore pasagjerë zakonisht përbëjnë 7-10 përqind e të numra por 25-30 për qind e të ardhurave. Për më tepër, nuk ishte i afërm përmirësim edhe nëpër regjione, me disa tregje kryesore aziatike parë një keqësim të mëtejshëm si shqetësim rreth gripit H1N1 influenza derra u duk se jam më i rëndësishëm përmirësimi i kushteve ekonomike, tha ajo. Evropa e dy ekonomitë më të mëdha, Gjermania dhe Franca, njoftoi javën e kaluar se kishin exited rënie në tremujorin e dytë. Por biznesi i udhëtarëve në Evropë që kanë lëvizur në shpinë e në avion ose të buxhetit për të ruajtur linjat ajrore të holla fluturimeve rajonale mund të mos kthehen, tha ajo. "Ka mbetur në ndonjë cyclical shërimit por për këtë të shkurtër / mesme, kjo ngarkesë tregut sugjerojnë disa rënie të mëtejshme strukturore në premium udhëtimit," ajo tha.

0 comments

Mp3,Chat,Lajme,Shkarkime,Takime dhe informacione tjera ne Shqip.

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

KOSOVA SHQIPERIA 17-02-08

Lexoni me Poshte!

Ju Pelqen Blogu Jone! Atehere shtoni linkun e blogut tone ne Websitet tuaja, JU Faleminderit.
http://www.You4Dating.com si dhe
Blogun tone:
http://Shqip-Mix.blogspot.com .

Shto WebLinkun tuaj Falas ne Websitin Tone

Per te Shtuar WebLinkun ne Websitin tone ju lutem KLIKONI KETU , qe te keni nje WebRank me te madh ne Motoret Kerkues (Search Engines) shtoni Linkun tuaj KLIKO KETU.