US Holiday Weekend Air Travel Seen Falling

8/20/2009

SHBA Air Travel Holiday Weekend parë në rënie 17 gusht, 2009 "Pasiguria ekonomike dhe vazhdimisht e lartë e çmimeve të energjisë për konsumatorët dhe bizneset vazhdojnë të kërkojnë për ndikimin e udhëtimit ajror," - ATA CEO James maj. Numri i udhëtarëve të linjave ajrore të SHBA gjatë pushimit të fundjavës Dita e Punës ka të ngjarë të bjerë në këtë vit si erodes buxhetet recesionit, por do të jetë e plotë aeroplanë dhe çmimi për biletën inching janë më të larta, ekspertët tha të hënën. Dita e Punës e udhëtimit të parashikuara nga Shoqata e Transportit Ajror (ATA) tha rreth 3.5 për qind më pak udhëtarë pritet të fluturojnë gjatë tetë ditë pushime periudhe. Por shkurtimet e kapacitetit të madh në vitin e fundit të thotë aeroplanë të plotë do të jetë si më pak vende janë duke u dërgua. "Pasiguria ekonomike dhe vazhdimisht e lartë e çmimeve të energjisë për konsumatorët dhe bizneset vazhdojnë të kërkojnë për ndikimin e udhëtimit ajror," ATA shefi ekzekutiv James Maj tha në një deklaratë. Industrinë e linjave ajrore ka qenë goditet këtë vit nga rënia e kërkesës në mes të rënie ekonomike. Transportuesit, megjithatë kanë qenë me shpejtësi zvogëlimit që nga viti i kaluar, kështu që kanë mbetur aeroplanë të plotë edhe si pasagjer numrat kanë rënë. I ATA tha se është projektuar për një rënie 3.5 përqind rënie në të udhëtimit të brendshëm dhe një rënie në 3 për qind të udhëtimit ndërkombëtar. Pavarësisht nga rënia e kërkesës, Rick Seaney, shefi ekzekutiv i FareCompare, sheh disa mëkëmbjen në çmimet e biletave - ende dorë nga një vit më parë - si kulmin e udhëtimit sezonit veror përfundon. "Unë mendoj se ata po, definitivisht firming," tha Seaney. Më parë këtë vit, vuri në dukje Seaney më të thellë dhe shitje fare si airlines kërkuar për të mbushur avionët gjatë verës. Sales tani janë më pak agresive, por ai tha se ende janë duke marrë airlines ndaluar çdo e mundur për t'u siguruar që kërkesa nuk pip pas verës. Seaney vazhdim tha se një nga JetBlue shitje fare Airways udhëtimit që lejon të pakufizuar për USD $ 599 për një muaj është një shembull kryeministër. "Unë mendoj se ju do të shihni një shumë prej atyre skemave të marketingut në përpjekje për të siguruar që nuk shtator të përfundojë e një fatkeqësie," tha ai.

0 comments

Mp3,Chat,Lajme,Shkarkime,Takime dhe informacione tjera ne Shqip.

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

KOSOVA SHQIPERIA 17-02-08

Lexoni me Poshte!

Ju Pelqen Blogu Jone! Atehere shtoni linkun e blogut tone ne Websitet tuaja, JU Faleminderit.
http://www.You4Dating.com si dhe
Blogun tone:
http://Shqip-Mix.blogspot.com .

Shto WebLinkun tuaj Falas ne Websitin Tone

Per te Shtuar WebLinkun ne Websitin tone ju lutem KLIKONI KETU , qe te keni nje WebRank me te madh ne Motoret Kerkues (Search Engines) shtoni Linkun tuaj KLIKO KETU.