Frustrated Tweets A New Headache For Airlines

8/20/2009

Një i ri i zhgënjyer Tweets kokëçarje Për Airlines 19 gusht, 2009 "Kjo është pothuajse një fabrikë nëntokësore bujë. RRALLE, unë shoh Twitter mesazhe duke vlerësuar një linjë ajrore. Është sulmuar zakonisht një linjën ajrore," - Industria e ekspertëve Trippler Terri. Indinjuar letra, postë elektronike dhe telefonata ende mund të ketë rezultate të pakënaqur për konsumatorët e linjave ajrore, por janë gjetur më shumë se në qoftë se ju dëshironi të qyngj frustrimet tuaja, tani mund të jetë me zë të lartë dhe të shpejtë dhe publike. Së paku kjo është ndërhyrje në Twitter, airlines ku janë zbuluar se fuming pasagjerët të cilët kanë qenë të vështirë, e vonuar ose thjesht plain piqued tyre po bëhen gjithnjë e më lënë undiluted xhindosje përpëlitem në internet, shpesh nga kufij e tyre me avion vend shumë i dendur. Twitter tjera dhe rritje të shpejtë social networking websites të tilla si Facebook dhe YouTube kanë çarë si edhe një kompani ajrore beleaguered përpara në betejën për marrëdhëniet me publikun. Megjithëse të tilla kanë praktike përdor për airlines - thonë, publikimin dhe shitje fare fluturimi informacionit - thanë ekspertët e teknologjisë transportuesit e ka vënë në mbrojtje si ata garën për të zbutur Twitter furies çdo ditë. "Kjo është pothuajse një nëntokësore xhindosje fabrikë," tha Terry Trippler, një analist e udhëtimit. "Rrallë, Unë po të shoh Twitter mesazhe duke vlerësuar një linjë ajrore. Është sulmuar zakonisht një linjë ajrore." Twitter, që lejon njerëzit të transmetuar 140 karakteri i menjëhershëm tekstin e mesazheve të panumërt lexuesit, ka qenë i shpejt përqafuan si një mjet i fuqishëm për t'u përballur me censurë. Twitter mesazhe, ose "tweets," nga protestuesit iranian pas zgjedhjeve të fundit u bë i diskutueshëm running një pjesë e dramës. Të mërkurën e kaluar në mëngjes, me tipare Twitter posts rreth linjave ajrore të përfshira në vijim: "Shame mbi ju Continental Airlines", lexoni një funksion. "Airlines Bashkuara, ju keni të fatkeqësi e ekzistencës sime," tha një tjetër. Continental Airlines nuk deshi të komentonte në veçanti në ato poste. Një zëdhënëse e Bashkuara Airlines nuk ishte në dispozicion për të komentuar. "Ne jemi të monitorimit dhe tweets janë përgjigjej drejtpërsëdrejti ose publikisht ku është e nevojshme," tha zëdhënësja Continental Kelly Cripe. Billi Sanez, i cili administron sociale për mediat amerikane, tha sociale mediat më të mirë të mundësojë dialogun me klientët. "Twitter dhe shumë të tjera sociale dhe mjetet e medias faqet janë një mënyrë që njerëzit të krijojnë një bisedë apo thonë diçka," tha ai. "Në qoftë se ata duan të bisedojnë dhe në qoftë se ata duan të kenë një bisedë, do të kemi një bisedë. Në qoftë se ata duan të thonë diçka që ata kanë një mundësi për të shprehur atë." NJE TEPER kokëçarje? Për të mbipopulluara SHBA linjave ajrore, goditet nga të paqëndrueshme të karburantit dhe kostot rënie ekonomike dhe bashkimit trazira, publiciteti i keq është bërë një pjesë e operacioneve të përditshme. Por transportuesit ajror i sëmurë mund të lejojë që të humbasin-lojalitetin e klientëve të tyre. "Airline industrinë çështje duket të jetë më i thellë. Resonate Njerëzit mund menjëherë me ta," tha Kevin Mitchell, kreu i Biznesit Travel koalicionit, që përfaqëson biznesin udhëtarët. "Ku ka opsione, kjo do të thotë se rezervimi larg." Ja pse të kënaqshme konsumatorëve është më i rëndësishëm se kurrë për linja ajrore. Në vitin e kaluar, SHBA airlines shkurtuar numrin e fluturimeve për të kontrolluar shpenzimet. Aeroplanët e mbushur mbeten: faktorët e ngarkesës janë afër 85 për qind më i lartë i SHBA nëntë kompani ajrore në korrik. Pavarësisht nga aeroplanë të mbushur me njerëz, në kohë është përmirësuar performancen. SHBA Departamenti i Transportit të dhëna për të parë të 2009 tregojnë gjysmë 78,9 përqind e të fluturimeve me tokë brenda 15 minutash nga mbërritja e tyre të caktuar kohe. Në vitin 2000, që ishte në 72,6 përqind. Pra, deri në atë masë, ajri udhëtarët duhet të kenë më pak të ankohen për këto ditë. Por mos them se për të linjave ajrore. "Shumë njerëz janë mërzitur, dhe ata e përdorin këto kanale të ajrimi," tha në ditën Christi Southwest Airlines, i cili shkon kompanisë së Twitter Facebook dhe profilet. "Gjëja kryesore që klientët tanë duhet të dini është se ne dëgjojnë ata." Por nuk është vetëm e përmbytjeve të nevrik Twitter postings që mund t'i japin një linjë ajrore ri bumps tyre në udhëtim. Në fillim të këtij viti, një këngëtar kanadez regjistruar një këngë dhe video të quajtur "Bashkuara prishet Guitars" tha ai pas Airlines Bashkuara nuk arritën të marrin përgjegjësi për instrumentin e tij të dëmtuar gjatë një fluturimi. Videoja, e cila ishte postuar në YouTube, u bë një hit Internet. Të Bashkuara i kërkoi ndjesë shpejt dhe ka bërë një kontribut për një muzikë bamirëse në emrin e njeriut. Kate Hanni, themelues i FlyersRights, dhe një kritik i zëshëm linjave ajrore, tha social networking ka dhënë zë të udhëtarëve të cilët përndryshe do të ketë fumed në heshtje. "Ai krijon një ndërgjegjësimi për njerëzit që këto gjëra të ndodhin gjatë gjithë kohës," tha Hanni. FlyersRights Kongresi ka lobuar për legjislacionin për të drejtat e pasagjerëve, duke nxitur edhe publicitet incidenteve që la udhëtarëve në avionët e bllokuar për shumë orë. "Kur kam dëgjuar për një rast kur dikush stranding është bllokuar drejtë pastaj, Unë atë cicëroj," tha Hanni.

0 comments

Mp3,Chat,Lajme,Shkarkime,Takime dhe informacione tjera ne Shqip.

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

KOSOVA SHQIPERIA 17-02-08

Lexoni me Poshte!

Ju Pelqen Blogu Jone! Atehere shtoni linkun e blogut tone ne Websitet tuaja, JU Faleminderit.
http://www.You4Dating.com si dhe
Blogun tone:
http://Shqip-Mix.blogspot.com .

Shto WebLinkun tuaj Falas ne Websitin Tone

Per te Shtuar WebLinkun ne Websitin tone ju lutem KLIKONI KETU , qe te keni nje WebRank me te madh ne Motoret Kerkues (Search Engines) shtoni Linkun tuaj KLIKO KETU.